"Přinášíme Vám moderní medicínu na nejvyšší úrovni, nabízíme Vám možnost kvalitního zlepšení svého vzhledu a zdraví."
Mudr. Tomáš Albrecht vedoucí lékař

Rázová vlna

Trápí vás bolesti tenisového lokte, patní ostruhy, bolesti v rameni, zánět Achillovy šlachy nebo jiná onemocnění svalů a jejich úponů? Nepodceňujte tyto bolesti a přijďte k nám. Již po jedné aplikaci pocítíte úlevu.

Naše klinika je jedním z mála pracovišť v České republice, které vám může v současné době poskytnout nový způsob léčby pohybového ústrojí pomocí rázové vlny

Při terapii rázovou vlnou dochází k interakci mezi vysoce intenzivními zvukovými vlnami a tělesnými tkáněmi. To vede k sérii příznivých účinků, jako je potlačení chronických zánětů, stimulace kolagenu a rozpouštění usazenin vápníku. Stimulace těchto biologických mechanismů vytváří optimální prostředí pro hojení. Po návratu poraněné oblasti do normálního stavu dochází k obnově její funkce a k úlevě od bolesti.

Krátká rázová vlna působí s velkou intenzitou

• poškozuje a rozpouští vápenné usazeniny ve šlachách a úponech
  • zapříčiňuje lepší prokrvení a zvýšení látkové výměny v postižené oblasti
  • u jizevnatých procesů se aktivují buňky produkující vazivovou tkáň